Forum sojuszu Hunters Uni 59
a teraz zal mi tego co miałem
Agresor Vendetta ([x: xxx: x])
Broń: xx% Tarcza: xx% Osłona: xx%
Duży transporter: 11
Lekki myśliwiec: 5
Ciężki myśliwiec: 27
Krążownik: 20
Obrońca uve kolarz ([x: xxx: x])
Broń: xx% Tarcza: xx% Osłona: xx%
Satelita słoneczny: 1
Wyrzutnia rakiet: 28
Lekkie działo laserowe: 13
Obrońca Yestic ([x: xxx: x])
Broń: xx% Tarcza: xx% Osłona: xx%
Ciężki myśliwiec: 60
Krążownik: 66
Bitwa ...
Agresor Vendetta ([x: xxx: x])
Zniszczony
Obrońca uve kolarz ([x: xxx: x])
Wyrzutnia rakiet: 19
Lekkie działo laserowe: 7
Obrońca Yestic ([x: xxx: x])
Ciężki myśliwiec: 55
Krążownik: 66
Obrońca wygrał bitwę!
Agresor stracił łącznie 962.000 jednostek
Obrońca stracił łącznie 82.000 jednostek
Na tych współrzędnych znajduje się teraz 201.900 metalu i 102.300 kryształu.
Szansa na powstanie księżyca wynosi 3,04%
*************************
Straty obu stron wg. Antaresa:
Straty agresora(ów): 962 k
Straty obrońcy(ów): 61 k
*************************
Bilans starcia (z uwzględnieniem rabunku i PZ)/color]
Bilans agresora(ów): [color=#1050D0]962.000
Offline
Gość
a to pech
bywa, ale wszystko da sie odbudowac
to jest dosyc skomplikowana kwestia... ale da sie wytlumaczyc... to bardzo wazna informacja wiec niech wszyscy co nie wiedza przeczytaja:D otoz... lot mozna opoznic za pomoca ACS czyli lotow laczonych... jak sie takowe robi chyba nie musze tlumaczyc:) ale jesli ktos nie wie niech pisze!!!! TO ZADN WSTYD!!! a wiec flote mozna dolaczyc do atakujacejjesli czas trwania lotu 2 floty dolaczajacej nie jest dluzszy o 30% czasu lotu 1 floty atakujacej... przyklad... jesli 1 flota doleci nam za 30 min a druga chcemy do niej dolaczyc to musi leciec maksymalnie 40 min:) inaczej nie da sie przeprowadzic ataku laczonego... wtedy automatycznie czas przyloty floty zmieni sie na 40 min:) czyli na czas przylotu floty wolniejszej czyli 2 ale jak najlepiej opozniac lot... tu kazdy ma swoje metody... ale na poczatek proponuje dla latwego rachunku ( oczywiscie jest to tylko schemat bo nie zdaza sie tak zeby byly takie okragle liczby:)zaczac od takich liczb kiedy 1 flota doleci nam za 3 min... poslac do niej sonde szpiegowska na atak laczony... predkosc sady ustawic na 4 min:) kiedy predkosc ataku laczonego sie zmieni wycofac sonde... zauwazmy ze atak opoznilismy o 1 min:) a sonda szpiegowska na szpieguj leci rowniez jedna min najczesciej:) wiec szpiegujemy delikwenta gdy czas przylotu naszego ataku laczonego wynosi 1.20 min... wtedy mamy jakies 20 sekund zeby zawroci flote jesli zobaczymy ze ktos podstawil flote lub gdy delikwent uciekl z surowcami:)
to tylko najprostrzy schemat ktory nie gwarantuje 100% skutecznosci... ale zawsze szansa na udany atak sie zwieksza:) mozna go jeszcze modernizowac na pare sposob zwiekszajac prawdopodobienstwo wykrycia floty wroga:) ale o tym w nastepnym rozdziale poradnika:) porobujcie na sucho:) w razie watpliwosci pytac:)
pozdro:)
Offline
Gość
no mozna tez poczytac na forum o tym
http://board.ogame.onet.pl/thread.php?threadid=307567